Cum am ratat banii UE pentru "Autostrada" Nadlac-Constanta
Data publicarii: 11-10-2010 | Economie
Procedurile UE sunt deja greoaie, insa oficialii romani nici macar nu le incep. Asta este explicatia pentru gradul redus de absorbtie a fondurilor pentru infrastructura. Pe nici unul dintre tronsoanele care separa Nadlac de Constanta, gradul de absorbtie nu depaseste 50%.
In 2012, Ungaria va finaliza ultimul tronson de autostrada care o desparte de Romania, Mako-Nadlac. Soferii vor trece de pe o autostrada nou-nouta cu patru benzi pe un drum national carpit, pe care zonele cu doua benzi pe sens sunt raritati.
Bun venit in Romania, tara care n-a reusit sa ia decat 30 de milioane de euro din cele 4,57 miliarde puse la dispozitie de UE pentru infrastructura. Iata cum arata lungul, sinuosul si accidentatul drum al banilor europeni de la Nadlac pana in portul Constanta: 820 de kilometri, 14 ore si mai putin de 1% rata de absorbtie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice